• 02188871265
  • info@sadaf-co.com

طرح احداث ۲۱۰ واحد مسکونی برای کارکنان دوده فام

طرح احداث ۲۱۰ واحد مسکونی برای کارکنان دوده فام

طرح احداث ۲۱۰ واحد مسکونی برای کارکنان دوده فام

در دیدار معین پور با شهردار و سرپرست بانک شهر دزفول مطرح شد؛
طرح احداث ۲۱۰ واحد مسکونی برای کارکنان دوده فام
مدیرعامل شرکت دوده فام و شهردار دزفول به‌منظور احداث ۲۱۰ واحد مسکونی با اعتبارات بانک شهر، توافق کردند.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در تاریخ ۲۴ خردادماه سال جاری با شهردار دزفول دیدار کرد.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام (صدف) در این دیدار ضمن ابرار خرسندی از فعالیت‌های روبه رشد و جهادی شهردار دزفول، به طرح نکاتی در خصوص موضوع مسکن کارکنان شرکت پرداخت.

معین پور ضمن تأکید بر عزم جدی شرکت در موضوع مسکن کارکنان، خواستار مساعدت و حمایت‌های شهرداری دزفول به‌ویژه در خصوص تخصیص زمین به کارکنان دوده فام شد.

وی در این دیدار اظهار داشت: باید قبول کرد که همواره فرصت خدمت محدود و اندک است، درنتیجه باید قدر زمان را دانست و برای خشنودی خدا و رضایت‌مندی خلق خدا از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

مهندس عتاب اهوازی، شهردار دزفول نیز ضمن اعلام حمایت خود از طرح‌های پیشنهادی ارائه‌شده شرکت صنعتی دوده فام در خصوص خانه‌دار شدن کارکنان اظهار کرد: تمام سعی و توان خود را پای‌کار آورده‌ایم تا بتوانیم ۲۱۰ نفر پرسنل دوده فام را خانه‌دار کنیم.

بنا بر این گزارش؛ مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام و شهردار دزفول پیش‌ازاین (۲۳ خردادماه ۱۴۰۲) با سرپرست بانک شهر استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند. در این نشست سه‌جانبه، مدیرعامل شرکت دوده فام (صدف) و شهردار دزفول به‌منظور احداث ۲۱۰ واحد مسکونی با اعتبارات بانک شهر، توافق کردند.

مذاکرات اولیه برای احداث نیروگاه تولید برق

مهندس معین پور، مدیرعامل شرکت دوده فام (صدف) همچنین در جلسه جداگانه با فرماندار دزفول بر ضرورت پیگیری برای رفع موانع تولید تأکید کرد.
پیگیری مجدانه برای جلوگیری از قطعی برق مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام یکی از محورهایی بود که در این جلسه از سوی معین پور مطرح شد.
بر اساس این گزارش، در این دیدار دوجانبه، مذاکرات اولیه برای احداث نیروگاه تولید برق در مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام (صدف) دزفول صورت پذیرفت.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com