• 02188871265
  • info@sadaf-co.com

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در مراسم تشییع شهدای دزفول

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در مراسم تشییع شهدای دزفول

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در مراسم تشییع شهدای دزفول

 حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در مراسم تشییع شهدای دزفول

گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام در مراسم تشییع و تدفین شهدای تازه تفحص شده شهرستان دزفول، با برپایی موکب پذیرایی 5 هزار نوشیدنی را میان مشایعت‌کنندگان توزیع کرد.

 

به گزارش روابط عمومی صدف؛ آیین تشییع و تدفین شهیدان «سید منصور قاطمه‌باف» و «احمد کایدخورده» از شهدای تازه تفحص شده شهرستان دزفول امروز مورخ 26 اردیبهشت‌ماه 1402 مصادف با سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور مدیران، مسئولین و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان دزفول برگزار شد، کارکنان و گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام با حضور فعال خود موکب سیار پذیرایی را برپا کردند.

 

بر این اساس؛ گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام (صدف) با توزیع 5 هزار نوشیدنی آب‌معدنی و نوشابه از مشایعت‌کنندگان مراسم، پذیرایی کرد.

 

شایان‌ذکر است مسیر آیین تشییع و تدفین از حسینیه ثارالله به مقصد گلزار شهیدآباد شهرستان دزفول بود که گروه جهادی صدف در دو مکان مجزا (حدفاصل میادین رودبند و مادر و همچنین مقابل گلزار شهدای شهیدآباد) اقدام به پذیرایی نمود.

 

شهید سید منصور قاطمه‌باف متولد 1341 در تاریخ 21 بهمن 1361 و در سن 20 سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در جبهه جنگل عَمقر، تنگه زلیجان، شمال غربی نوار مرزی استان خوزستان و شهید احمد کایدخورده متولد 1344 در تاریخ 21 بهمن 1361 در سن 17 سالگی در عملیات والفجر مقدماتی جبهه پاسگاه صَفریه نوار مرزی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

بر اساس این گزارش، کارکنان شرکت صنعتی دوده فام صبح روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در محل مجتمع تولیدی دزفول با پیکر مطهر این شهیدان وداع کردند.

 

در این مراسم که به همت شورای فرهنگی و بسیج کارگری شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد، پیکرهای گلگون‌کفن شهیدان تازه تفحص شده از درب ورودی تا محل نمازخانه کارخانه با شعارهایی نظیر «نسیمی جان‌فزا می‌آید بوی کرببلا می‌آید»، «این شهید از کرب و بلا آمده است» و مدح و نواهای دزفولی، بر دوش کارکنان شهیدپرور مجتمع تولیدی دزفول تشییع شد. همچنین کربلایی «علی علامه فر» مداح اهل‌بیت (ع) و «حجت‌الاسلام طحان» راوی دفاع مقدس به مداحی و روایت گری پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com