• 02188871265
  • info@sadaf-co.com

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در همایش بزرگ روز دزفول

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در همایش بزرگ روز دزفول

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در همایش بزرگ روز دزفول

حضور فعال کارکنان و گروه جهادی دوده فام در همایش بزرگ روز دزفول

گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام در همایش بزرگ «روز دزفول؛ روز مقامت و پایداری» با برپایی موکب پذیرایی، به توزیع 3 هزار نوشیدنی در بین شرکت‌کنندگان پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی صدف؛ همایش بزرگ 4 خرداد شهرستان دزفول به مناسبت روز مقامت و پایداری، روز دزفول در تاریخ 4 خردادماه 1402 برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور مدیران، مسئولین و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان دزفول برگزار شد، کارکنان و گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام با حضور فعال خود موکب سیار پذیرایی را برپا کردند.

 

بر این اساس؛ گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام (صدف) با توزیع 3 هزار نوشیدنی آب‌معدنی و آبمیوه از حاضرین در این مراسم، پذیرایی کرد.

 

گفتنی است سخنران ویژه این همایش که در شهرستان دزفول برگزار شد، «امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در وصف دزفول سربلند گفت: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس معنای جدید و نویی به مقاومت دادند و حماسه‌های بسیار بزرگ را خلق کردند و برگ‌های زرین زیادی را در دفتر تاریخ و افتخار شهر ثبت کردند.

 

وی همچنین اظهار داشت: دزفول به‌عنوان گلوگاه خوزستان دارای اهمیت و موقعیت ممتازی است؛ به همین دلیل رژیم بعث عراق برای درهم شکستن و مقاومت و اشغال این شهر تلاش بسیار کرد که اگر چنین می‌شد با اشغال دزفول می‌توانست ارتباط خوزستان را با مرکز قطع و صدور نفت، گاز و.. متوقف کند اما این مقاومت شجاعانه مردم دزفول، مجاهدت رزمندگان، چنین اجازه‌ای را نداد و رژیم بعث به خواست خدا به اهداف پلیدش نرسید.

 

قدرت و اقتدار ایران، مدیون خون شهدا است

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درس مقاومت دزفول و نتیجه عزت‌آفرین و افتخارآمیز آن الگویی است برای همه انسان‌هایی که عزت پایدار را بر خوشی‌های موقت ناشی از تسلیم ترجیح می‌دهند. حفظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون شهدا و مقاومت است. آقایی، عزت، سربلندی و عظمت ملت ایران در جهان از اثرات خون شهدا و مقاومت است. پیشرفت‌های علمی و سرآمدی در بیشتر عرصه‌ها ازجمله دفاعی، نتیجه خون شهدا و مقاومت محسوب می‌شود. اینکه پرچم پرافتخار ایران عزیز بر عرشه ناو تمام ایرانی دنا و مهران اقیانوس‌های جهان را درمی‌نوردد و دریادلان ما مردان اجرای اقدامات ناممکن می‌شوند را مدیون خون شهدای مقاومت هستیم. اینکه قدرت‌های ظاهری جهان در مقابل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران کلاه از سر برمی‌دارند این را نیز مدیون خون شهدا و مقاومت هستیم.

 

وی ادامه داد: حالا این ماییم که ایستاده و سرافراز در جبهه مقاومت هستیم. ما وارثان شهدای مقاومت در مقابل جنگ ترکیبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار هستیم که با رمز مقاومت و تمسک به سفارش مؤکد شهیدان یعنی ولایت، چالش‌های پیش رو و انواع امواج خطرناک فتنه را پشت سر خواهیم گذاشت و به یاری خدا اهداف گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.

 

موسوی عنوان کرد: لازم می‌دانم در پایان سخنانم، مجاهدت رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس و مقاومت مردم قهرمان دزفول را ارج نهم و یاد و نام امام راحل عظیم‌الشأن و همه شهدای گران‌قدر انقلاب و دفاع مقدس و شهر دزفول و شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و غیرت را گرامی بدارم. باید یاد قهرمانان تیزپرواز پایگاه چهارم شکاری دزفول را نیز گرامی بداریم.

 

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه ۴ خرداد در سفر خود به شهرستان دزفول، همچنین در آیین رونمایی از اسناد و مدارک نقش ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر دزفول حضور یافت.

 

  

 

 

 

 

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com